مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-26اقتصادي

چرا قیمت میوه پایین بیا نیست؟


رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز دلیل گران بودن میوه در بازار را دلال ها عنوان کرد و گفت: گرانی میوه فقط مختص به اهواز نیست و به صورت سراسری است.

- ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز دلیل گران بودن میوه در بازار را دلال ها عنوان کرد و گفت: گرانی میوه فقط مختص به اهواز نیست و به صورت سراسری است.

عبدالرضا جمالی پور در گفت وگو با ایسنا در خصوص بالا بودن قیمت میوه در اهواز اظهار کرد: دلیل گران بودن میوه در بازار، دلال ها هستند؛ در بازار میوه سراسر کشور دلال هایی کلان وجود دارد که اجازه کاهش قیمت میوه را نمی دهند.

وی افزود: گرانی میوه فقط مختص به اهواز نیست و به صورت سراسری است اما کیفیت میوه هایی که به عنوان درجه یک وارد اهواز می شوند کمتر است و در واقع میوه درجه دو و سه را به عنوان درجه یک می فروشند.

رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: زمانی که میزان موجودی یک نوع میوه در بازار کاهش می یابد، نشان دهنده این است که دلال ها میوه های خود را دپو می کنند و با کاهش و یا عدم عرضه میوه در بازار، قیمت را کنترل می کنند.

جمالی پور افزود: میوه های تابستانی در بازار تا روزهای آتی به اتمام می رسند و تا مدتی در سردخانه ها نگهداری می شوند تا نیاز بازار تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قیمت میوه پایین بیا نیست؟

چرا قیمت میوه پایین بیا نیست؟