مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-26سياسي

برنامه های آستان قدس رضوی در گیلان از قربان تا غدیر


به گفته دبیر کانون خدمات رضوی گیلان در روز عید غدیر کانون های خدمت رضوی در بخش تخصصی و عمومی محلات بیش از سه هزار پرس غذا تهیه و طبخ و در شهرستان های تالش، - جواد شفیعی ثابت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مردم در اعیاد مختلف عشق و علاقه خود را به هشتمین امام شیعیان همواره نشان داده اند، اظهار کرد: کانون های خدمت رضوی باهمت خادمیاران رضوی گیلان و با همراهی مردم و یاوران رضوی به نیت خدمت به آستان مبارک قدس رضوی در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا غدیر خدمات فرهنگی و اجتماعی را در شهرستان های استان برنامه ریزی و اجرا کردند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به نیازمندان در مناسبت های مختلف مذهبی گفت: با تلاش های صورت گرفته و در شهرستان های رشت و خمام و و رشت توزیع می کنند.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه بیان کرد: کانون تخصصی کتاب رضوی نیز با معرفی کتاب هایی با موضوع غدیر در ترویج مباحث معرفتی در این بخش با برگزاری گفتگوهای زنده در فضای مجازی و تولید محتوا خدمات خود را به نیت خدمت به امام رئوف اجرایی خواهند کرد.

دبیر کانون خدمات رضوی گیلان با اشاره به فعالیت 188 خادمیار در عرصه های فرهنگی تصریح کرد: در این دهه 188 خادمیار به نیت امام هشتم (ع) در فعالیت های فرهنگی و خدمات اجتماعی شرکت و عملکردها در سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های آستان قدس رضوی در گیلان از قربان تا غدیر

برنامه های آستان قدس رضوی در گیلان از قربان تا غدیر