مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-26سياسي

11 هزار نفر از خانواده زندانیان تحت حمایت قرار می گیرند


مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان گفت: در سال 99 بیش از 3800 مستمری برای خانواده زندانیان در نظر گرفته شد و امسال نیز در طرح پوشش حداکثری ،11 هزار نفر از خانواده ها تحت حمایت قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت زندانیان که در مرکز آموزش منطقه 7 سازمان زندان ها برگزار شد.

جبار باقری، مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان گفت: تلاش ما بر این بوده است که در خدمت خانواده های زندانیان باشیم و امسال هم تلاش شده است متفاوت تر از سال های گذشته به خانواده زندانیان خدمت رسانی کنیم مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان تصریح کرد: در سال 99، بیش از 3800 مورد مستمری برای خانواده ها در نظر گرفته شد و 630 دانش آموز تحت پوشش انجمن قرار گرفتند همچنین در حوزه اشتغال هم خدمات خوبی انجام شد و برای 380 نفر از خانواده زندانیان اشتغال و آموزش ایجاد شد.

همچنین در داخل زندان درصدد هستیم کارگاه ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه درآمدها و خدمات رسانی به خانواده زندانیان رشد قابل توجهی داشته است و کمک اشخاص حقیقی مثل خیرین علی رغم کرونا بسیار خود بوده است در حوزه اشخاص حقوقی اما مانند سازمان زندان ها کمک ها کم بوده و کمترین کمک به انجمن حمایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار نفر از خانواده زندانیان تحت حمایت قرار می گیرند

11 هزار نفر از خانواده زندانیان تحت حمایت قرار می گیرند