مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-26سياسي

هیات موکب ولیه الله تبریز، 72 زندانی را آزاد کرد


هیات موکب ولیه الله تبریز با همت و اراده وصف ناشدنی توانسته در طی سه سال گذشته، 72 زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی را از زندان های آذربایجان شرقی آزاد کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: هیات موکب ولیه الله تبریز با همت و اراده وصف ناشدنی توانسته در طی سه سال گذشته، 72 زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی را از زندان های آذربایجان شرقی آزاد کند.

  رسول تقی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: صاحبان هیئت های عزاداری دارای مقبولیت و محبوبیت بوده و این امر فرصت مناسبی فراهم می کند تا از ظرفیت هیئت های عزاداری در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استفاده شود.

وی اظهار کرد: هیئت های استان طی دو سال گذشته در این وادی خیر قدم برداشته اند و توانسته اند زندانیان جرایم غیر عمد زیادی را آزاد کنند که یک نمونه از آنها هیات موکب ولیه الله تبریز است که توانست 72 زندانی را آزاد کند.

مسئول هیات موکب ولیه الله تبریز نیز که نخواست نامش در خبر درج شود، در گفت وگو با ایسنا گفت: از سال 98 نیت کردیم تا به پاس گرامیداشت 72 شهید کربلا، 72 زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کنیم و در نهایت طی سه سال اخیر، به مرور آزادی زندانیان را رقم زدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات موکب ولیه الله تبریز، 72 زندانی را آزاد کرد

هیات موکب ولیه الله تبریز، 72 زندانی را آزاد کرد