مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-26فرهنگي

پشت پرده هالیوود در یک برنامه جدید تلویزیونی


شبکه پرس تی وی با ساخت برنامه «سینما سیاست» به مسائل پشت پرده و حقیقت های پنهان در صنعت فیلم سازی دنیا و به ویژه هالیوود می پردازد.

  - شبکه پرس تی وی با ساخت برنامه سینما سیاست به مسائل پشت پرده و حقیقت های پنهان در صنعت فیلم سازی دنیا و به ویژه هالیوود می پردازد.

  کیانوش الطافی ـ کارگردان و تهیه کننده سینما سیاست ـ درباره اهداف ساخت این برنامه به ایسنا گفت: در هر قسمت برنامه یکی از فیلم های مطرح دنیا که بر اساس سیاست های ضدبشری و استکباری هالیوود ساخته شده است، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

الطافی که پیش از این ساخت برنامه عکس های تکان دهنده را برای این شبکه انجام داده است، با بیان این مطلب افزود: سینمای غرب می کوشد تا بسیاری از حقایق را پنهان کند یا وارونه جلوه دهد و سینما سیاست می کوشد در گفت وگو با کارشناسان سینما، ضمن بررسی یکی از فیلم های مطرح این جریان، به نقد و کالبدشکافی تحریف ها و قلب واقعیت بپردازد.

وی تصریح کرد: سینما یک رسانه فراگیر است که تأثیر زیادی در شکل گیری و جهت دهی افکار عمومی دارد و سینما سیاست می کوشد پرده از اهداف شومی که در پشت ساخت برخی از فیلم ها قرار دارد، بردارد.

تهیه کننده و کارگردان سینما سیاست درباره علل انتخاب این عنوان برای برنامه نیز توضیح داد: با این هدف چنین عنوانی را برای برنامه انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده هالیوود در یک برنامه جدید تلویزیونی

پشت پرده هالیوود در یک برنامه جدید تلویزیونی