مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-26سياسي

لزوم پررنگ تر شدن حمایت ها از جهاددانشگاهی زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی ظرفیت بسیار جوان، پرشتاب و توانمند دارد ولی به نظر می رسد حمایت لازم از نهاد انقلابی متناسب با توان خود در سطح ملی و استانی صورت نمی گیرد.

- /جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/ رییس دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد لزوم پررنگ تر شدن حمایت ها از جهاددانشگاهی زنجان ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی ظرفیت بسیار جوان، پرشتاب و توانمند دارد ولی به نظر می رسد حمایت لازم از نهاد انقلابی متناسب با توان خود در سطح ملی و استانی صورت نمی گیرد.

پرویز قزلباش در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه جهاددانشگاهی ابتدا در یک اتاق کوچک در دانشگاه زنجان تاسیس شد و کمتر از 10 نفر مشغول به کار بودند اما امروز این نهاد انقلابی، یک مجموعه بسیار توانمند است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد تخصصی علمی وارد شد و در حوزه های پژوهش، تحقیق و فناوری پیشرو بوده و با جلب مشارکت عمومی نیازسنجی درستی انجام داده و دستاوردهای زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به نیازهای جامعه در هر برهه از زمان پاسخ داده و بسیار خوب عمل کرده است، افزود: نقش جهاددانشگاهی روز به روز پررنگ تر می شود و در برآورد کردن نیازهای اجتماعی، فرهنگی و علمی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پررنگ تر شدن حمایت ها از جهاددانشگاهی زنجان

لزوم پررنگ تر شدن حمایت ها از جهاددانشگاهی زنجان