مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-26بين الملل

تجمع معترضان مقابل منزل کاندیدای احتمالی نخست وزیری لبنان


جمعی از معترضان لبنانی در آستانه رایزنی های الزام آور پارلمان این کشور برای انتخاب نخست وزیر جدید، مقابل منزل کاندیدای احتمالی این سمت تجمع کردند.

- جمعی از معترضان لبنانی در آستانه رایزنی های الزام آور پارلمان این کشور برای انتخاب نخست وزیر جدید، مقابل منزل کاندیدای احتمالی این سمت تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، به گفته برخی شاهدان عینی، جمعی از معترضان لبنانی در آستانه رایزنی های الزام آور پارلمانی که میشل عون امروز (دوشنبه) برای انتخاب نخست وزیر جدید انجام می دهد، مقابل منزل نجیب میقاتی، کاندیدای احتمالی این سمت تجمع کردند.

در حالی که تحولات سیاسی اخیر حاکی از این هستند که فراکسیون های پارلمانی متعددی قصد دارند میقاتی را برای نخست وزیری معرفی کنند، معترضان مخالفت خود را با این انتخاب ابراز داشتند.

به گفته منابع، آنها به این دلیل با میقاتی مخالف هستند که معتقدند وی یکی از چهره های برجسته ساختار سیاسی حاکمی است که کشور به این فروپاشی اقتصادی رسانده است.

نیروهای ضد شورش وابسته به دستگاه امنیت ملی لبنان برای جلوگیری از یورش معترضان به ساختمان، در ورودی ساختمان محل سکونت میقاتی در بیروت دیواری انسانی ایجاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع معترضان مقابل منزل کاندیدای احتمالی نخست وزیری لبنان

تجمع معترضان مقابل منزل کاندیدای احتمالی نخست وزیری لبنان