مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-26سياسي

محدودیت های جدید کرونا در کردستان اعلام شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: فعالیت مشاغل حساس در شهرهای قرمز استان با توجه به تاثیرگذاری آن در شیوع بیشتر بیماری با محدودیتهای جدیدی روبرو می شود.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: فعالیت مشاغل حساس در شهرهای قرمز استان با توجه به تاثیرگذاری آن در شیوع بیشتر بیماری با محدودیتهای جدیدی روبرو می شود.

محمدابراهیم زارعی امروز دوشنبه (4 مردادماه) در جمع اصحاب رسانە اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای سنندج و بیجار در وضعیت قرمز، مریوان، دهگلان، کامیاران و قروه در وضعیت نارنجی و دیواندره، سقز، بانه و سروآباد در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر شیب شیوع کرونا در استان افزایشی است و در صورت بی توجهی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ورود به موج های بعدی دور از انتظار نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان درباره فعالیت دستگاه های اجرایی گفت: در شهرهای قرمز دستگاههای ارائه دهنده خدمات ضروری و ماموریت های اساسی و مدیریت شهری با تشخیص بالاترین مقام مسوول استانی می توانند نسبت به کاهش تا 50 درصد کارکنان اقدام کنند ولی این کاهش نباید منجر به خللی در ارائه خدمات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های جدید کرونا در کردستان اعلام شد

محدودیت های جدید کرونا در کردستان اعلام شد