مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:202021-07-26اقتصادي

تشکیل کمیته ای برای عرضه 100 درصدی سیمان در بورس


رییس کمیسیون ویژه جهش و ورنق تولید مجلس گفت: هرچند کوره های سیمان کارخانه های سیمان می توانند با 30 درصد کاهش مصرف برق هم به تولید ادامه دهند اما برق آن باید مستمر دایر باشد که وزارتخانه های نیرو و صمت باید روی این موضوع به توافق برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، سیدشمس الدین حسینی در تشریح نشست جلسه اخیر کمیسیون ویژه جهش و رورنق تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 مجلس، به حضور معاون معدنی وزیر صمت، رییس سازمان حمایت از مصرف کننده، نمایندگانی از بورس کالا، انجمن تولیدکنندگان سیمان، مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه درباره رسیدگی به مشکل کمبود سیمان در کشور و افزایش قیمت این محصول بود، گفت: واحدهای تولیدکننده سیمان در ماه های گذشته با قطعی مکرر برق روبه رو شدند که این امر موجب کاهش عرضه سیمان و افزایش قیمت این محصول شده است.

وی اضافه کرد: در این نشست مسائل متعددی مطرح شد؛ مانند اینکه دلیل گرانی سیمان، عرضه کم این محصول در بورس کالا است.

همچنین به زعم برخی علت افزایش قیمت سیمان احتکار کلینکر و سیمان است که براساس گزارش سازمان حمایت از مصرف کننده سیمان و کلینکر دپو شده در کشور نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ای برای عرضه 100 درصدی سیمان در بورس

تشکیل کمیته ای برای عرضه 100 درصدی سیمان در بورس