مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-26اقتصادي

راه اندازی نخستین پژوهشگاه زغال سنگ کشور در خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی از راه اندازی نخستین پژوهشگاه زغال سنگ کشور در شهرستان طبس خبر داد و گفت: این پژوهشگاه در راستای انجام کارهای علمی پژوهشی و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی خلاق استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در سیزدهمین جلسه ستاد توسعه خاوران، اظهار داشت: معدن، یکی از بزرگترین پتانسیل ها و ظرفیت های استان و به عنوان محوری ترین موضوع سرمایه گذاری خراسان جنوبی مطرح می شود.

وی بیان داشت: از بدو ورود به موضوع سرمایه گذاری بر روی ظرفیت های استان، به حوزه معدن توجه ویژه ای شده و همه هدف هم این است که با تسهیل در روند کار، سرمایه گذاری در این بخش را تسریع شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه همواره تأکیدمان بر ورود سرمایه گذاران دارای اهلیت و صلاحیت بوده، گفت: ما تمایل نداریم ذخایر استان را در اختیار سرمایه گذارانی قرار دهیم که کار را در نیمه راه رها کرده و سرمایه گذاری شان نتیجه مطلوبی برای استان به همراه نداشته باشند.

ملانوری تصریح کرد: بر اساس گزارش اداره کل صنعت، معدن و تجارت در حال حاضر 230 معدن دارای پروانه در سطح استان داریم که به واسطه کم کاری سرمایه گذاران، غیرفعال هستند.

وی متذکر شد: ما به دنبال رفع مشکل از مسیر این معادن غیرفعال و برگرداندن آن ها به چرخه فعالیت هستیم اما تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین پژوهشگاه زغال سنگ کشور در خراسان جنوبی

راه اندازی نخستین پژوهشگاه زغال سنگ کشور در خراسان جنوبی