مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-26سياسي

تدوین برنامه علم و فناوری آذربایجان شرقی توسط جهاددانشگاهی


رییس پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاددانشگاهی گفت: برنامه علم و فناوری آذربایجان شرقی توسط پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی با موفقیت تدوین شد.

- تدوین برنامه "علم و فناوری" آذربایجان شرقی توسط جهاددانشگاهی ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاددانشگاهی گفت: برنامه علم و فناوری آذربایجان شرقی توسط پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی با موفقیت تدوین شد.

دکتر نجف قراچورلو در این خصوص افزود: تدوین این سند که جزو مصوبات کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری (آپفن ) استان بود توسط گروه پژوهشی مدیریت توسعه پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی و با نظارت پژوهشکده مطالعات و فناوری و دانشگاه تبریز به انجام رسید.

وی ادامه داد: سند برنامه علم، فناوری و نوآوری در آذربایجان شرقی مبتنی بر نظام منطقه ای نوآوری تدوین شده و برنامه ها و راهکارهایی برای حوزه های اولویت دار استان در زمینه های کشاورزی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری، صنایع غذایی، معادن، محیط زیست، ماشین آلات و تجهیزات، قطعه سازی و خودرو، حمل و نقل و لجستیک، چرم و صنایع وابسته تدوین شده است.

وی گفت: در سند راهبردی ارائه شده به بررسی وضعیت موجود، چالش ها و مشکلات اولویت های موضوعی در استان، برنامه ها و پروژه های پیشران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه علم و فناوری آذربایجان شرقی توسط جهاددانشگاهی

تدوین برنامه علم و فناوری آذربایجان شرقی توسط جهاددانشگاهی