مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:302021-07-26حوادث

خرافات در عصر جدید همچنان جان حیات وحش را می گیرد


با انتشار فیلم کوتاهی از سلاخی بی رحمانه دو قلاده روباه شناسایی عاملین در دستور کار قرارگرفته و موضوع از طریق دادگستری و پلیس فتا در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به انتشار فیلم کوتاهی در فضای مجازی که نشان می دهد فرد یا افرادی به طور بی رحمانه 2 قلاده روباه را سلاخی کرده و اجزای آن را به دلایل نا معلوم جدا کرده و برده اند گفت: برخی از افراد سود جو با فریب افکار عمومی به ویژه انسان های ساده لوح، به خرافات دامن زده و از طریق شکار حیوانات وحشی اعضای بدن آنان را در رمالی و دعانویسی استفاده می کنند و با انجام این اقدام غیر اخلاقی درآمد غیر مشروع کسب می کنند.

  نصرت الله دهقان با اظهار تاسف بیان کرد: در حالی که در تمام دنیا رفتار مسالمت آمیز با حیات وحش به عنوان یک فرهنگ از کودکی نهادینه شده است، شوربختانه در کشور ما مجموعه ای از رفتارهای خرافی به حیات وحش و به ویژه حیوانات بی گناهی چون خرس، جغد، گرگ، روباه و.

آسیب زده  و دوستداران طبیعت را نگران می کنند.

وی ضمن هشدار به گروه های نادری که با عقاید خرافاتی و به دور از عقل و منطق حیات وحش را قربانی تفکرات پوچ خود می کنند  تصریح کرد: شناسایی عاملین در دستور کار قرارگرفته و موضوع از طریق دادگستری و پلیس فتا در حال پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرافات در عصر جدید همچنان جان حیات وحش را می گیرد

خرافات در عصر جدید همچنان جان حیات وحش را می گیرد