مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:302021-07-26اقتصادي

راه اندازی نخستین پژوهشگاه زغال ‍سنگ کشور در خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی از راه اندازی نخستین پژوهشگاه زغال سنگ کشور در شهرستان طبس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در سیزدهمین جلسه ستاد توسعه خاوران، اظهار داشت: معدن، یکی از بزرگترین پتانسیل ها و ظرفیت های استان و به عنوان محوری ترین موضوع سرمایه گذاری خراسان جنوبی مطرح می شود.

🔹وی ادامه داد: از بدو ورود به موضوع سرمایه گذاری بر روی ظرفیت های استان، به حوزه معدن توجه ویژه ای شده و همه هدف هم این است که با تسهیل در روند کار، سرمایه گذاری در این بخش را تسریع نماییم.

🔹استاندار با بیان این که همواره تأکید مان بر ورود سرمایه گذاران دارای اهلیت و صلاحیت بوده، گفت: ما تمایل نداریم ذخایر استان را در اختیار سرمایه گذارانی قرار دهیم که کار را در نیمه راه رها کرده و سرمایه گذاری شان نتیجه مطلوبی برای استان به همراه نداشته باشند.

🔹ملانوری تصریح نمود: بر اساس گزارش اداره کل صنعت، معدن و تجارت، در حال حاضر 230 معدن دارای پروانه در سطح استان داریم که به واسطه کم کاری سرمایه گذاران، غیرفعال می باشند.

🔹وی متذکر شد: ما به دنبال رفع مشکل از مسیر این معادن غیرفعال و برگرداندن آنها به چرخه فعالیت هستیم اما تمایل نداریم با کسانی وارد فعالیت شویم که تجربه های گذشته را تکرار کنند، ما را معطل بگذارند و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین پژوهشگاه زغال ‍سنگ کشور در خراسان جنوبی

راه اندازی نخستین پژوهشگاه زغال ‍سنگ کشور در خراسان جنوبی