مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:302021-07-26اقتصادي

اختصاص 63 هزار متر مربع از اراضی ملی برای بازارچه صنایع دستی آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از اختصاص63 هزار مترمربع از اراضی ملی در قزلجه میدان برای ساخت بزرگ ترین بازارچه صنایع دستی آذربایجان شرقی خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد اختصاص 63 هزار متر مربع از اراضی ملی برای بازارچه صنایع دستی آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از اختصاص63 هزار مترمربع از اراضی ملی در قزلجه میدان برای ساخت بزرگ ترین بازارچه صنایع دستی آذربایجان شرقی خبر داد.

احمد حمزه زاده در گفت وگو با ایسنا در تشریح اقدامات انجام شده در خصوص راه اندازی بازارچه صنایع دستی قزلجه میدان اظهار کرد: در رابطه با بازارچه های صنایع دستی کارهای بسیار خوبی انجام شده و در این زمینه بنیاد مسکن به عنوان مجری ورود کرده و تمامی زیرساخت ها از جمله آب، برق و گاز به این محل انتقال داده شده و حتی خیابان کشی و محوطه سازی نیز انجام شده است.

وی افزود: حدود 164 فروشگاه و ورک شاپ صنایع دستی را برای این مکان پیش بینی و کارگاه های اختصاصی هر فروشگاه را نیز تعبیه کرده ایم که هنرمندان می توانند آثار خود را در کارگاه ها تولید و در فروشگاه ها به فروش برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 63 هزار متر مربع از اراضی ملی برای بازارچه صنایع دستی آذربایجان شرقی

اختصاص 63 هزار متر مربع از اراضی ملی برای بازارچه صنایع دستی آذربایجان شرقی