مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-26بين الملل

بایدن فردا با نمایندگان جامعه اطلاعاتی آمریکا دیدار می کند


کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا قرار است روز سه شنبه با نمایندگان جامعه اطلاعاتی این کشور به منظور بحث درباره مسئله امنیت ملی دیدار داشته باشد.

- کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا قرار است روز سه شنبه با نمایندگان جامعه اطلاعاتی این کشور به منظور بحث درباره مسئله امنیت ملی دیدار داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در برنامه کاری جو بایدن، رییس جمهور آمریکا برای 27 ژوییه که از سوی کاخ سفید اعلام شده آمده است: رییس جمهور آمریکا به محل دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا رفته و در آنجا برای نیروی کار و رهبران جامعه اطلاعاتی آمریکا سخنرانی خواهد کرد.

او به ابراز تحسینش از کار آنها و تاکید بر اهمیت جمع آوری و تحلیل اطلاعات بدون بدون مداخله سیاسی برای امنیت ملی ما خواهد پرداخت.

بایدن در سخنرانی افتتاحیه ریاست جمهوری خود وعده رویارویی و شکست دادن تروریسم داخلی را داد.

در تاریخ 6 ژانویه گروهی از معترضان به ساختمان کنگره آمریکا با هدف جلوگیری از نهایی ساختن پیروزی انتخاباتی جو بایدن توسط کنگره حمله کردند.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید ماه ژانویه به خبرنگاران گفت: یکی از اهداف دولت بایدن تقویت توانمندی شورای امنیت ملی آمریکا با هدف تمرکز و مقابله با افراط گری خشونت طلب داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن فردا با نمایندگان جامعه اطلاعاتی آمریکا دیدار می کند

بایدن فردا با نمایندگان جامعه اطلاعاتی آمریکا دیدار می کند