مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:402021-07-26سياسي

توصیه سید محمد صدر به روحانی: یک حزب قوی ایجاد کنید


سید محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است: «از آنجایی که در قانون اساسی ما به حزب توجه شده و هم قانون فعالیت احزاب را داریم و هم اینکه دموکراسی بدون حزب معنی ندارد خوب است که از این به بعد آقای روحانی به طرف فعالیت در حزب بروند و حزبی که دارند را تقویت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: کمتر از 15 روز به پایان ریاست جمهوری حسن روحانی باقی مانده است و برنامه او برای دوران پساریاست جمهوری هنوز اعلام نشده است؛ برخی می گویند همچون رسم دیرینه، رهبری احتمالا او را هم به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در می آورد و حتی احتمال ریاست او بر مجمع مطرح شده است.

اما روحانی که در این هشت سال روزهای بد و خوب زیادی را در دولت و کشور تجربه کرد برنامه ای برای بهره گیری از این تجارب دارد؟ یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به او توصیه می کند که یا حزبی قدرتمند تشکیل دهد یا در جارچوب حزب اعتدال و توسعه به فعالیت های سیاسی و اجتماعی بپردازد و در انتخابات های آینده کشور موثر واقع شود.

صدر معتقد است: از آنجایی که در قانون اساسی ما به حزب توجه شده و هم قانون فعالیت احزاب را داریم و هم اینکه دموکراسی بدون حزب معنی ندارد خوب است که از این به بعد آقای روحانی به طرف فعالیت در حزب بروند و حزبی که دارند را تقویت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه سید محمد صدر به روحانی: یک حزب قوی ایجاد کنید

توصیه سید محمد صدر به روحانی: یک حزب قوی ایجاد کنید