مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:352021-07-26سياسي

برگزاری جلسه دمو هفتمین افتتاح پروژه های مناطق آزاد به میزبانی کیش


جلسه دمو هفتمین رویداد و پویش افتتاح پروژه های مناطق آزاد کشور با حضور رییس جمهور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عصر روز گذشته با حضور حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در جلسه دمو هفتمین افتتاح پروژه های مناطق آزاد به میزبانی جزیره کیش؛ مناطق آزاد کیش، قشم، ارس به تشریح برنامه های هفتمین آیین افتتاح پروژه های مناطق آزاد کشور پرداختند.

حمیدرمضا مومنی در ابتدای جلسه دمو هفتمین افتتاح پروژه های مناطق آزاد به میزبانی جزیره کیش بر نقش موثر بخش خصوصی و سرمایه گذاران اشاره داشت و محور اصلی برنامه های این رویداد را زیست محیطی عنوان کرد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه افزود: در حال حاضر 304 هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام است که با بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دولت جدید به بهره برداری می رسد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، میزان سرمایه گذاری پروژه های به بهره برداری رسیده از ابتدای دولت دوازدهم تا کنون را 403هزار میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: هموار سازی شرایط توسعه زیرساخت ها از جمله اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه دمو هفتمین افتتاح پروژه های مناطق آزاد به میزبانی کیش

برگزاری جلسه دمو هفتمین افتتاح پروژه های مناطق آزاد به میزبانی کیش