مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-26اقتصادي

پلمب بیش از 1000 واحد متخلف در سیستان وبلوچستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اعمال محدودیت های کرونایی 1042 واحد صنفی متخلف در این استان از یکم تیرماه تاکنون پلمب شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اعمال محدودیت های کرونایی 1042 واحد صنفی متخلف در این استان از یکم تیرماه تاکنون پلمب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا داود شهرکی اظهارکرد: در طرح نظارت بر اصناف در زمان محدودیت های کرونایی سیستان و بلوچستان از یکم تیرماه تاکنون 27 هزار و 935 واحد بازرسی، یک هزار و 42 واحد صنفی پلمب و 6 هزار و 936واحد اخطار دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تحقق طرح نظارت بر اصناف در شرایط کرونایی در سیستان و بلوچستان طی روزهای اخیر 90 درصد بوده است افزود: با توجه به شدت گرفتن شیوع کرونا در استان و بنا بر ابلاغ دستورالعمل های ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا طرح ویژه نظارتی در همین ارتباط و در قالب انجام گشت های مشترک بازرسی با حضور دستگاه های ذیربط از یکم تیرماه شروع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سمت واحدهای صنفی مراتب را برای بررسی و رسیدگی از روش های تماس تلفنی با سامانه 124 و مراجه به وب سایت www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب بیش از 1000 واحد متخلف در سیستان وبلوچستان

پلمب بیش از 1000 واحد متخلف در سیستان وبلوچستان