مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:102021-07-26اقتصادي

افزایش سرعت واکسیناسیون در دماوند/لزوم همکاری شهروندان برای عبور از خیز پنجم


فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای عبور از خیز پنجم کرونا از سرعت گرفتن واکسیناسیون در سطح این شهرستان خبر داد.

- فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای عبور از خیز پنجم کرونا از سرعت گرفتن واکسیناسیون در سطح این شهرستان خبر داد.

مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند واکسیناسیون در سطح شهرستان دماوند گفت: در حال حاضر مهمترین موضوع، افزایش سرعت واکسیناسیون است که این اتفاق در شهرستان دماوند رخ داده و روزانه بیش از هزار نفر در این شهرستان واکسینه می شوند.

البته از سوی دیگر همکاری و مشارکت شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نقش بسیار موثری در عبور از خیز پنجم خواهد داشت.

وی افزود: ما به دنبال تامین فضاهای بیشتر با هدف افزایش سرعت واکسیناسیون و تامین امنیت مردم هستیم، در این راستا دو سالن ورزشی در شهر رودهن و دماوند در نظر گرفته شده تا با تجهیز آنها توسط شهرداری ها، شهروندان با سرعت بیشتری واکسینه شوند.

برخی نیازها از سوی استان برای شهرستان ما تهیه و تأمین نشده که به نظر می رسد مربوط به کمبودهای کشوری است، اما نباید زمان را از دست دهیم، چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت واکسیناسیون در دماوند/لزوم همکاری شهروندان برای عبور از خیز پنجم

افزایش سرعت واکسیناسیون در دماوند/لزوم همکاری شهروندان برای عبور از خیز پنجم