مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:502021-07-26سياسي

ضرورت توزیع غذا بین دانشجویان در روزهای تعطیل


شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی با ارسال نامه ای به معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، خواستار توزیع غذا در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی بین دانشجویان خوابگاهی شدند.

- شوراهای صنفی دانشجویان از مسئولان وزارت بهداشت درخواست کردند، ضرورت توزیع غذا بین دانشجویان در روزهای تعطیل شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی با ارسال نامه ای به معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، خواستار توزیع غذا در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی بین دانشجویان خوابگاهی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه دانشجویان شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی خطاب به معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت آمده است: با توجه به ادامه شرایط ویژه حاصل از شیوع کرونا در سطح کشور و به دنبال ابلاغ آیین نامه جدید تغذیه که در آن مشابه با آیین نامه پیشین، ارائه غذا در روز جمعه و تعطیلات رسمی منع شده است، ذکر برخی نکات قابل تامل است.

از جمله اینکه در شرایط بحرانی کشور، عدم ارائه و طبخ غذا در روز جمعه موجب تمایل مراجعه دانشجویان به سمت خرید از مراکز مختلف شهری و در نتیجه افزایش خطر انتقال و چرخش بیماری در خوابگاه های دانشجویی خواهد بود و لذا این موضوع حداقل در دوره کرونا بر خلاف سیاست های حوزه سلامت وزارت بهداشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توزیع غذا بین دانشجویان در روزهای تعطیل

ضرورت توزیع غذا بین دانشجویان در روزهای تعطیل