مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:352021-07-26سياسي

احداث کارخانه تولید ظروف شیشه ای دارو در گرمی


نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی از احداث اولین کارخانه تولید ظروف شیشه ای دارو در شهرستان گرمی در سطح کشور خبر داد.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی از احداث اولین کارخانه تولید ظروف شیشه ای دارو در شهرستان گرمی در سطح کشور خبر داد.

ولی اسماعیلی چهارم مرداد در آغازین روز از مراسم گرامیداشت هفته گرمی اظهار کرد: در این شهرستان با تلاش و پیگیری مستمر سعی کردیم تا فرصت سرمایه گذاری بخش خصوصی را در قالب چهار پروژه تولیدی و صنعتی فراهم کنیم تا زمینه اشتغال یک هزار و 636 نفر در شهرستان محروم گرمی فراهم آید.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما در دولت جدید بر این است تا با همکاری دولتمردان چهره محرومیت را از این منطقه بزداییم و با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد تومانی توسعه بخش صنعتی، تولید و اشتغال به خوبی رقم بخورد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته گرمی و معرفی توانمندی های این شهرستان در بخش های عمرانی، اقتصادی و صنعتی گفت: در سفر اخیر معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری مقرر شد تا آسفالت ریزی 15 کیلومتر از محورهای روستایی به ویژه در منطقه موران انجام شود که در کنار این امر، 10 میلیارد تومان اعتبار نمایندگان نیز به توسعه راه های منطقه موران اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کارخانه تولید ظروف شیشه ای دارو در گرمی

احداث کارخانه تولید ظروف شیشه ای دارو در گرمی