مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:302021-07-26سياسي

برنامه های هلال احمر برای مقابله با سیل


سیل در کشور می توانست اوضاع بدتری نیز داشته باشد ،در مدیریت سیل طی روزهای گذشته وضعیت مناسبی داریم و همزمان در حال شارژ انبارها نیز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، محمد حسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال احمر کشور،در مورد وضعیت تجهیزات و انبارهای این سازمان با توجه به اوضاع سیل در جنوب و جنوب شرق کشور گفت: به طور کلی ما وضعیت مناسبی داریم، و همزمان در حال شارژ انبارها نیز هستیم.

قوسیان مقدم افزود: در طی هفته گذشته ما در بیش از 50 شهر درگیر سیل بودیم و نیروهای ما همچنان نیز در حالت آماده باش هستند و بخشی هم درگیر عملیات در این مناطق می باشند.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود هشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران آیا هلال احمر توانسته عملکرد مناسبی داشته باشد، گفت: در حال حاضر ما در وضعیت مناسبی قرار داریم، همچنان مراقبیم، با توجه به اینکه سیل ها در مسیر راه بندان ایجاد می کند و آب گرفتگی همچنان وجود دارد، اما مدیریت اوضاع به خوبی پیش رفته است.

وی ادامه داد: ما در حدود 120 اسکان اضطراری و نصب چادر داشته ایم، بسته های غذایی به این مناطق طی 72 ساعت گذشته ارسال شده است، و در دو روز گذشته دستور شارژ انبارها صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هلال احمر برای مقابله با سیل

برنامه های هلال احمر برای مقابله با سیل