مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-26ورزشي

روز تاریک فوتبال خوزستان / اخلاق در دربی گم شد!


دربی فوتبال خوزستان بین دو تیم فولاد و نفت آبادان، شبی پر از تنش و همراه با بی اخلاقی را در کارنامه فوتبال ایران ثبت کرد.

- ایسنا/خوزستان دربی فوتبال خوزستان بین دو تیم فولاد و نفت آبادان، شبی پر از تنش و همراه با بی اخلاقی را در کارنامه فوتبال ایران ثبت کرد.

تیم های فولاد و نفت آبادان در یک هفته مانده به پایان فصل بیستم لیگ برتر در اهواز رو در روی هم قرار گرفتند، دیداری که از همان ابتدا با حاشیه هایی همراه بود؛ از دیدار نکردن مرسوم مربیان پیش از آغاز بازی تا حاشیه ها و درگیری های فراوان بین نیمکت دو تیم که باعث شد، علاقه مندان به فوتبال یادشان برود به تماشای فوتبال نشسته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از دیرباز تاکنون در بین تمام رشته های ورزشی، فوتبال از جایگاه ویژه تری در بین خانواده و جامعه برخوردار بوده است و این جایگاه حتی به جایی می رسد که نسل جوان در نوع پوشش و رفتار خود از فوتبالیست ها و شخصیت های مورد علاقه خود در فوتبال، الگوبرداری می کند.

فوتبالی که علی رغم اینکه وجه اشتراک تمام مردم است، مدت ها است، دیگر نه تنها الگوی خوبی برای جوانان و نوجوانان نیست و خانواده ها را نیز نگران کرده است، بلکه با بی اخلاقی هایی که درون آن رخ می دهد، از اصل خود فاصله گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز تاریک فوتبال خوزستان / اخلاق در دربی گم شد!

روز تاریک فوتبال خوزستان / اخلاق در دربی گم شد!