مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-26سياسي

رقابت 17 هزار داوطلب کرمانشاهی در آزمون کارشناسی ارشد


مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه از رقابت 17 هزار داوطلب کرمانشاهی در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه از رقابت 17 هزار داوطلب کرمانشاهی در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 خبر داد.

سجاد دادفر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد 1400، اظهارکرد: طبق برنامه این آزمون طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه (ششم تا هشتم مرداد) همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از استان کرمانشاه 17 هزار و 68 نفر داوطلب در این رقابت حضور دارند که از این تعداد8821 نفر خانم و 8247 نفر آقا هستند.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه بااشاره به اینکه در سطح استان کرمانشاه جمعا هفت حوزه اصلی برای برگزاری این آزمون تدارک دیده شده، افزود: دانشگاه رازی، دانشگاه صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش حوزه های اصلی در مرکز استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کرمانشاه، این آزمون همزمان در سطح سه شهرستان اسلام آبادغرب، سرپلذهاب و کنگاور نیز برگزار خواهد شد.

به گفته این مسئول با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت داوطلبین و عوامل اجرایی آزمون، امسال تعداد حوزه های امتحانی آزمون ارشد در سطح استان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 17 هزار داوطلب کرمانشاهی در آزمون کارشناسی ارشد

رقابت 17 هزار داوطلب کرمانشاهی در آزمون کارشناسی ارشد