مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-26اقتصادي

توزیع خوراک دام رایگان در مناطق گرفتار تنش آبی خوزستان آغاز شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از آغاز توزیع یک هزار و 500 تن علوفه دامی در شهرهای گرفتار تنش آبی استان خوزستان و پایین دست کرخه خبر داد.

- با اشاره به اینکه کشاورزان و دامداران در شهرها و مناطق پایین دست کرخه در مدت اخیر با مشکلاتی مواجه شده اند، بیان کرد: چند برنامه برای حمایت از دامداران و کشاورزان این مناطق که با تنش آبی مواجه شده اند در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به خسارت هایی که دامداران به خصوص آنها که دام سنگین دارند در این مدت متحمل شده اند، عنوان کرد: یکی از برنامه های این سازمان توزیع علوفه رایگان در بین دامداران است در شهرهای دارای تنش آبی است.

خوشبختانه 50 میلیارد تومان برای تأمین علوفه دامی توسط هیئت دولت به تصویب رسیده برای همین عملیات کاهش خسارت های دامداران آغاز شده است.

امیری زاده افزود: بر همین اساس عملیات توزیع یک هزار و 500 تن کنستانتره در شهرستان های حمیدیه، دشت آزادگان و هویزه که بیشترین تنش آبی را متحمل شده اند و دارای دام های سنگین بیشتری از جمله گاومیش هستند آغاز شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه دام های سبک و سنگین شامل این طرح می شوند، ادامه داد: کنستانتره، جو، ذرت، سبوس برای تغذیه دام ها در نظر گرفته شده ضمن اینکه با شرکت توسعه نیشکر برای استفاده رایگان دامداران از 10 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع خوراک دام رایگان در مناطق گرفتار تنش آبی خوزستان آغاز شد

توزیع خوراک دام رایگان در مناطق گرفتار تنش آبی خوزستان آغاز شد