مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:202021-07-25پزشكي

پیامدهای قرنطینه های طولانی در زمان شیوع کرونا


مشاهدات محققان نشان می دهد قرنطینه های طولانی مدت در دوران کرونا موجب افزایش تنش در خانواده ها شده که این امر خطر طلاق عاطفی را دو چندان و دیوار جدایی میان اعضای خانواده را عمیق تر کرده که این امر ناشی از عدم مهارت و توانایی در برقراری ارتباطات دوستانه .

- مشاهدات محققان نشان می دهد قرنطینه های طولانی مدت در دوران کرونا موجب افزایش تنش در خانواده ها شده که این امر خطر طلاق عاطفی را دو چندان و دیوار جدایی میان اعضای خانواده را عمیق تر کرده که این امر ناشی از عدم مهارت و توانایی در برقراری ارتباطات دوستانه و عاطفی است و به اعتقاد آنها اگر به طور جدی به آن پرداخته نشود، موجی از مشکلات در کشور ایجاد خواهد شد.

محمد حلاجی، متخصص و محقق حوزه روانشناسی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیامدهای ناشی از قرنطینه شدن به دلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: تعطیلی کسب و کارها که منجر به کاهش درآمد از یک سو و خانه نشینی های دراز مدت از سوی دیگر شده، باعث شده تا میزان تنش ها و مشکلات خانوادگی بیش از گذشته شود که این امر می تواند باعث طلاق احساسی در بین خانواده ها و زوج هایی شود که به خوبی با مهارت های ارتباطی آشنا نیستند.

وی خاطر نشان کرد: طلاق خاموش یا طلاق عاطفی نوعی از جدایی است که در آن زوجین اگر چه باهم زیر یک سقف زندگی می کنند، اما هیچ مهر و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای قرنطینه های طولانی در زمان شیوع کرونا

پیامدهای قرنطینه های طولانی در زمان شیوع کرونا