مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-25سياسي

معاون استاندار مرکزی: جهاددانشگاهی برای حل مشکلات کشور نسخه بپیچد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: جهاددانشگاهی با تکیه بر روحیه جهادی با انجام کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی برای حل مشکلات کشور نسخه بپیچد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: جهاددانشگاهی با تکیه بر روحیه جهادی با انجام کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی برای حل مشکلات کشور نسخه بپیچد.

بهروز اکرمی در آستانه فرا رسیدن 16 مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد این نهاد در 41 سال گذشته، اظهار کرد: عنوان این نهاد انقلابی از دو واژه جهاد و دانشگاه تشکیل شده است که تلفیق واقعی این دو واژه می تواند در سایه فعالیت منسجم و موثر در جامعه به نقش آفرینی موثر یبنجامد.

وی در خصوص مفهوم جهاد در نهاد انقلابی جهاددانشگاهی گفت: جهاد از نگاه فرهنگ، به معنای انجام یک فعالیت فراتر از حالت معمول به لحاظ زمانی و کیفیت است.

یعنی اگر قرار است یک فعالیتی در یک روز معین با کیفیت عادی و معمولی انجام شود، در سایه کار جهادی این فعالیت در زمان کوتاهتر و با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر صورت گیرد تا مصداق فعالیت جهادی در آن محقق شود.

او تصریح کرد: جهاددانشگاهی متولد شده است تا دست به انجام کارهای غیر روتین و غیرمعمولی آنهم با هزینه کمتر، کیفیت بالاتر و در زمان کوتاه با طراحی مدرن متناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار مرکزی: جهاددانشگاهی برای حل مشکلات کشور نسخه بپیچد

معاون استاندار مرکزی: جهاددانشگاهی برای حل مشکلات کشور نسخه بپیچد