مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-25سياسي

تشکل گرایی، رویکرد جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی از تشکیل هیات اندیشه ورز در ستاد ائمه جمعه خبر داد و گفت: با تشکیل هیات اندیشه ورز با همراهی جوانان انقلابی گام های موثری در این سنگر فرهنگی انجام می شود و یکی از اولویت های اصلی شورا تشکل گرایی و ایجاد ارتباط .

- حجت الاسلام امیرعبدل در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص رویکرد جدید سیاست گذاری نماز جمعه اظهار داشت: در خصوص رویکرد جدید شورای سیاست گذاری ائمه جماعات استان تغییراتی زیادی در سطح استان انجام شده و هدفی که در حال حاضر شورای سیاست گذاری دارد،  تشکل گرایی است و نظم و انسجام خاصی نسبت به مباحث داده شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر رویکرد خلاقانه ای نسبت به مباحث گذشته در استان ایجاد شده است و استان به سه قرارگاه شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم بندی می شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی بیان کرد:  قرارگاه شمال استان با ائمه شمال استان و قرارگاه مرکزی هماهنگی با امام جمعه ارومیه و بخش انزل و نوشین شهر و قرارگاه جنوب استان هماهنگی با ائمه جمعه جنوب استان است.

وی تصریح کرد: قرارگاه ها بعد از راه اندازی به ستادها انتقال داده شده و ستادهای جنوب و شمال و مرکز استان به صورت قرارگاه های شمالی جنوبی و مرکزی تقسیم بندی شده و در این راستا قرارگاهی کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل گرایی، رویکرد جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی

تشکل گرایی، رویکرد جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی