مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-25سياسي

جوانان امروزی پوشیدن لباس کار را ننگ می دانند


رییس اتاق اصناف مرکز استان زنجان گفت: جوانان امروزی پوشیدن لباس کار را ننگ می دانند و به دنبال کارهای دولتی و پشت میزنشینی هستند.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق اصناف مرکز استان زنجان گفت: جوانان امروزی پوشیدن لباس کار را ننگ می دانند و به دنبال کارهای دولتی و پشت میزنشینی هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان شامگاه دیروز (3 مردادماه) در شورای مهارت استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با طرح کاد ، اظهار کرد: این طرح در دوران دبیرستان اجرا می شد و فرد دوره ای را در یک موسسه یا کارگاه تولیدی می گذراند و بیش از 90 درصد این افراد بعد از سپری کردن دوران خدمت سربازی در همان موسسه یا کارگاه مشغول می شدند.

محمدرضا آبی پور با اشاره به ابلاغ قانون اشتغال فراگیر در سال 96، افزود: در این طرح فارغ التحصیلان دانشگاه ها بعد از فارغ التحصیلی به مدت شش ماه در یک موسسه یا کارگاه تحت آموزش قرار می گرفتند و پس از جلب نظر مدیریت موسسه مشغول به کار می شدند.

این مسئول تصریح کرد: اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان طی تفاهم نامه ای طرح اشتغال فراگیر را به دوران آموزش برده، به طوری که دانشجویان قبل از فارغ التحصیلی تحت آموزش قرار می گیرند و پس از فارغ التحصیلی نیز به یک فرد ماهر تبدیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان امروزی پوشیدن لباس کار را ننگ می دانند

جوانان امروزی پوشیدن لباس کار را ننگ می دانند