مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-25اقتصادي

شهد شیرین قرض الحسنه در کام زنبوردار خوزستانی


یک بانوی کارآفرین در شهرستان ایذه حرف و عمل خود را یکی کرد و پا به عرصه زنبورداری گذاشت و با وجود تمام چالش های پیشرو اکنون یک بانوی موفق و کارآفرین در سطح شهرستان است که با قرض الحسنه توانست چراغ کارآفرینی بانوان را روشن کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سارا قنبری؛ گره کور اقتصاد در یک منطقه با اشتغال و کارآفرینی باز می شود، با حمایت از جوانان و دادن فرصت به آن ها می توان شاهد شکوفایی درخت توسعه و گسترش فرصت هایی برای به صورت مستقیم و غیر مستقیم شد.

خانم حسینی برنامه ریزی ها و مسوولیت صندوق حمایتی قرض الحسنه بسیج سازندگی شهرستان ایذه را عهده دار است.

  اشتغال مستقیم 20 نفر با 250 عدد کندو در ایذه در طرح زنبورداری خانم حسینی با 250 کندوی عسل شاهد اشتغال مستقیم 20 نفر نیروی کار زن و مرد در شهرستان ایذه بوده ایم.

مریم حسینی با اشاره به اجرای این طرح اشتغال زایی با استفاده از تسهیلات صندوق حمایتی بسیج سازندگی شهرستان ایذه می گوید: در این طرح اعضای صندوق با مبلغ 150 هزار تومانی سرمایه گذاری می کنند و ماهیانه مبلغ چهار میلیون و 500 هزار تومان جمع آوری و در اختیار متقاضایان قرار می گیرد و ماهم با کمک این وام قرض الحسنه توانستیم در زمینه زنبورداری علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود باعث روشن شدن چراغ کارآفرینی بانوان در شهرستان شوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهد شیرین قرض الحسنه در کام زنبوردار خوزستانی

شهد شیرین قرض الحسنه در کام زنبوردار خوزستانی