مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-25سياسي

لزوم آمیختن علم و مهارت با یکدیگر


باید علم با فن و مهارت عجین شود و دانشگاه و صنعت یکدیگر را تکمیل کرده و متولیان این حوزه باید مکمل هم باشند.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: باید علم با فن و مهارت عجین شود و دانشگاه و صنعت یکدیگر را تکمیل کرده و متولیان این حوزه باید مکمل هم باشند.

فتح الله حقیقی شامگاه دیروز (3 مردادماه) در شورای مهارت که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه باید علم را با فن و مهارت عجین کنیم و از صد درصد نظری بودن آن خارج کنیم، اظهار کرد: حرکت علم به سمت کاربردی شدن، علت ایجاد رشته های بین رشته ای در دانشگاه ها است.

وی با بیان اینکه دانشگاه و صنعت باید یکدیگر را تکمیل کرده و متولیان این حوزه باید مکمل یکدیگر باشند، افزود: اکثر فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان به مشاغل دولتی علاقه مند هستند و کمتر به سمت کارهای فنی می روند که این موضوع نشان دهنده بیگانه بودن متولیان مهارت با یکدیگر است.

این مسئول از تدوین سند آمایش سرزمینی، سند اشتغال و سند منظومه روستایی در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: باید با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای موجود در هر منطقه، آموزش های مخصوصی ارائه شود.

استاندار زنجان با اشاره به راه اندازی بخش گردشگری در سد گلابر و گردشگری معدنی در معدن انگوران که بزرگ ترین معدن خاورمیانه است، گفت: تاکنون نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آمیختن علم و مهارت با یکدیگر

لزوم آمیختن علم و مهارت با یکدیگر