مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 02:352021-07-25پزشكي

زندگی زیر سقف اجباری


آیا در مورد طلاق عاطفی یا طلاق خاموش، واژه هایی که هرروزه به گوش می رسد؛ اطلاعی دارید؟ زندگی های جهنمی که از درون در حال متلاشی شدن است، زوج هایی که بنا به دلایلی محکوم به هم خانگی با کسی هستند که هیچ علاقه و احساس و تمایلی به آن ندارند.

- ایسنا/کردستان آیا در مورد طلاق عاطفی یا طلاق خاموش، واژه هایی که هرروزه به گوش می رسد؛ اطلاعی دارید؟ زندگی های جهنمی که از درون در حال متلاشی شدن است، زوج هایی که بنا به دلایلی محکوم به هم خانگی با کسی هستند که هیچ علاقه و احساس و تمایلی به آن ندارند.

به گفته یک مشاور روانشناختی، طلاق عاطفی یا طلاق خاموش آسیبی است که روز به روز سلامت رابطه عاطفی و گرمی زندگی زناشویی زوجین را با خطر جدی مواجه می کند.

شیوا ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ابتدای شکل گیری زندگی زناشویی و زندگی مشترک معمولاً هیجانات و شور و علاقه و عشق خاصی بر زندگی حاکم است که با مرور زمان و با فروکش کردن هیجانات اولیه، تفاوت های بین زوجین آشکار خواهد شد.

وی عنوان کرد: عدم آگاهی زوجین از تفاوت های رفتاری سبب ایجاد سوءتفاهم و واکنش ها و برداشت های اشتباه از سوی طرفین خواهد شد که همین سوءتفاهم ها به مرور زمان منجر به ایجاد تنش و درگیری بین زوجین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی زیر سقف اجباری

زندگی زیر سقف اجباری