مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 02:002021-07-25اقتصادي

اعمال خاموشی های حداکثر دو ساعته برق تبریز، آذرشهر و اسکو تا روز سه شنبه


معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: خاموشی های برق تبریز از روز پنجشنبه شروع شده و حداکثر تا روز سه شنبه برای هر کدام از مشترکان خانگی و تجاری در سطح شهرهای تبریز، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: خاموشی های برق تبریز از روز پنجشنبه شروع شده و حداکثر تا روز سه شنبه برای هر کدام از مشترکان خانگی و تجاری در سطح شهرهای تبریز، آذرشهر و اسکو روزانه دو ساعت خاموشی خواهیم داشت.

منوچهر جهان بین شنبه شب در گفت وگوی خبری، در خصوص خاموشی های اخیر برق تبریز، اظهار کرد: بار شبکه برق و پیک مصرف در فصل تابستان بیشتر به وضعیت دمایی و مصارف دستگاه های سرمایشی وابسته است و با هر درجه افزایش دما، پیک مصرف در سراسر کشور در مجموع 1500 مگاوات افزایش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در شرایط حاضر با توجه به این که در روزهای اخیر افزایش درجه دما در سراسر کشور پیش بینی شده، در مجموع حدود 4000 مگاوات در کشور کاهش تولید داریم که سهم برق تبریز از این کاهش تولید، 200 مگاوات است.

وی ادامه داد: در این شرایط نیاز است که علی رغم همکاری صنایع به خصوص صنایع بزرگ در کاهش بار و کاهش مصرف، در بخش های خانگی و تجاری نیز طبق برنامه هایی که در سایت شرکت قبلا اطلاع رسانی شده، خاموشی هایی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال خاموشی های حداکثر دو ساعته برق تبریز، آذرشهر و اسکو تا روز سه شنبه

اعمال خاموشی های حداکثر دو ساعته برق تبریز، آذرشهر و اسکو تا روز سه شنبه