مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 01:052021-07-25فرهنگي

سینما گرفتار «خودتحریمی» است!/ امیدی که با «دینامیت» احیا شد


مهدی نیک آیین مدیر سینما «سپیده» با اشاره به اینکه با اکران «دینامیت» فروش سینماها بهبود پیدا کرده، بیان کرد که سینما دچار خودتحریمی است.

- مهدی نیک آیین مدیر سینما سپیده با اشاره به اینکه با اکران دینامیت فروش سینماها بهبود پیدا کرده، بیان کرد که سینما دچار خودتحریمی است.

مهدی نیک آیین مدیر سینما سپیده تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت استقبال از فیلم های در حال اکران سینماها در شرایط قرمز کرونایی گفت: شکر خدا فیلم سینمایی دینامیت در این اوضاع خیلی خوب توانست مخاطبان را به سینما بکشاند و آمار فروش فیلم و عبور آن از مرز 5 میلیارد تومان هم به خوبی این وضعیت را نشان می دهد.

وی ادامه داد: ورود فیلم دینامیت به چرخه اکران اقدام موثری بود اما ای کاش ادامه دار می شد و فیلم های دیگری هم که قرار بود روی پرده بروند، اکران می شدند تا این روند صعودی متوقف نشود و خاطرات سینما رفتن در حافظه مردم و مخاطبان زنده شود.

تجربه اکران دینامیت ثابت کرد، اگر فیلم جذابی روی پرده سینماها باشد، مردم با رعایت پروتکل ها، حاضر به حضور در سالن هستند.

اما متأسفانه در حال حاضر تنها فیلمی که چنین ظرفیتی ایجاد کرده دینامیت است.

این سینمادار در ادامه گفت: منتظر هستیم ببینیم در ادامه چه تصمیماتی برای چرخه اکران گرفته می شود و چه فیلم های تازه ای پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما گرفتار «خودتحریمی» است!/ امیدی که با «دینامیت» احیا شد

سینما گرفتار «خودتحریمی» است!/ امیدی که با «دینامیت» احیا شد