مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 20:502021-07-25اقتصادي

پیش بینی قیمت طلا با حذف مالیات


رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره فروشان اهواز گفت: با اجرایی شدن قانون حذف مالیات بر ارزش افزوده طلا، مالیات از کل فرآیند فروش طلا برداشت نمی شود و فقط از اجرت ساخت طلا و سود آن اخذ خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره فروشان اهواز گفت: با اجرایی شدن قانون حذف مالیات بر ارزش افزوده طلا، مالیات از کل فرآیند فروش طلا برداشت نمی شود و فقط از اجرت ساخت طلا و سود آن اخذ خواهد شد.

عبدالرحمن ذهبی زاده در گفت وگو با ایسنا درباره اجرای قانون حذف مالیات بر ارزش افزوده طلا، اظهار کرد: مالیاتی که در گذشته بر روی طلا اعمال می شد، مقرر شده است تا دی ماه سال جاری اگر مشکلی در این خصوص به وجود نیاید، حذف شود.

وی افزود: با اجرا شدن این قانون، مالیات از اصل طلا حذف می شود و فقط از اجرت ساخت طلا و سود آن گرفته خواهد شد.

رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره فروشان اهواز با اشاره به اینکه در حال حاضر مالیات طلا طبق روال سابق اخذ می شود، ادامه داد: اگر مالیات بر ارزش افزوده طلا حذف شود، وضعیت قیمت طلا نسبت به وضعیت کنونی بهتر خواهد شد و مبلغ مالیات اخذشده از خریدار کمتر می شود.

ذهبی زاده با اشاره به اینکه قیمت طلا در هفته گذشته نوسان چندانی نداشته است، گفت: هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 50 هزار تومان و تمام سکه نیز 10 میلیون و 500 هزار تومان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی قیمت طلا با حذف مالیات

پیش بینی قیمت طلا با حذف مالیات