مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 19:252021-07-25سياسي

تعریف 10 پروژه شاخص ویژه بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر


مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر شهرداری قم از تعریف 10 پروژه شاخص در آتلیه طراحی شهری خبر داد و گفت: تعدادی از پروژه های این مطالعات احداث و تکمیل بست شرقی حرم مطهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا خاکی با تأکید بر اهمیت تدوین برنامه بر اساس مطالعات و پژوهش های به روز اظهار کرد: نخستین گام سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) پس از استقلال کاری، تشکیل واحد مطالعاتی و برنامه ریزی بود.

وی از تشکیل نخستین آتلیه طراحی شهری در قم خبر داد و افزود: 6 عضو آتلیه طراحی شهری از متخصصان بومی در حوزه شهرسازی و بافت فرسوده بوده که برنامه ها و سیاست های سازمان را بر اساس آخرین آمار و چالش های شهر برای عملیاتی شدن فرصت های و نیازهای اطراف حرم تعریف و تدوین می کند.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر شهرداری قم ادامه داد: شناسایی و برنامه ریزی برای عملیاتی شدن فرصت ها و نیازهای اطراف حرم بیشترین زمان را برده و توانسته ایم برنامه ای جامع در این حوزه تدوین کنیم.

وی رویکرد مطالعات بافت فرسوده را تشریح کرد و گفت: در مطالعات بافت فرسوده سه رویکرد بهسازی، نوسازی و بازسازی موردمطالعه قرارگرفته و هر سه مورد آسیب شناسی و هزینه و اعتبارات موردنیاز آن سنجیده شده که بازسازی به علت تملک گسترده و نیاز به مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف 10 پروژه شاخص ویژه بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر

تعریف 10 پروژه شاخص ویژه بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر