مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 19:052021-07-25فرهنگي

مسئله این است: کیمیا علیزاده خوب یا بد؟! 


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ طنز روز - یک ایرانی را تهدید نکنید چون در حالی که قمپز درمی کند مهاجرت می کند! در حالی که همه ما نسبت به اصغر فرهادی که باری به هر جهت زیر پرچم ایران افتخارآفرینی کرد اما به این دلیل که فیلم های سیاه نما ساخته (بگذریم از این که بنده کلی سیاه نمایی به خرج داده ام اما کسی برایم تره هم خرد نکرده!) و درباره مشکلات کشورش در جشنواره کن حرفی نزده، قیمه قورمه اش کردیم و در حالی که همزمان، به حرکت کیمیا علیزاده که نه تنها برای کشورش افتخارآفرینی نکرد بلکه جلو افتخارآفرینی ورزشکارمان را هم گرفت، هورا می کشیم! (دلیل رفتنش هم علی رغم همه کاستی ها و کمبودها و.

ظاهرا بیشتر به پیشنهاد نامزد محترم شان بوده و با توجه به نتایج کسب شده، حکم دو سر باخت برایش بوده) و باز در حالی که بلافاصله از خجالت کسی که به ما پیشنهاد جمع کردن و رفتن به سوی آن ور آب را می دهد درمی آییم! و باز و باز و باز در حالی که.

آیا با توجه به موارد متناقض بالا فکر نمی کنید کمی دمدمی مزاجیم و بلاتکلیف؟ بالاخره باید چه خاکی بر سر ریخت؟ برویم و از چیزی دفاع نکنیم؟ یا نرویم و از کشورمان دفاع کنیم؟ و یا حرف آن خانم مجری را قبول کنیم؟! البته بنده از آن هایی که قرار است با کامنت گذاری به من بفهمانند: این مملکت جای زندگی نیست و مشکلات و فساد سر به فلک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله این است: کیمیا علیزاده خوب یا بد؟! 

مسئله این است: کیمیا علیزاده خوب یا بد؟!