مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 15:002021-07-25بين الملل

نوعی جنگ رسانه ای جدید میان حزب الله و تل آویو در جریان است


یک شبکه خبری متعلق به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نوعی از جنگ رسانه ای جدید از سوی حزب الله لبنان علیه این رژیم جریان دارد، اگرچه این جنگ به چشم نمی آید.

- ، یک شبکه خبری متعلق به رژیم صهیونیستی گفته است که نوعی از جنگ جدید از سوی حزب الله لبنان علیه این رژیم جریان دارد.

در همین ارتباط شبکه رادیویی مکان وابسته به رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی اعلام کرد که سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله لبنان شخصاً بر جنگ رسانه ای علیه اسراییل از طریق شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر نظارت دارد و این جنگ به نوعی یک جنگ سرد جدید میان لبنان و تل آویو است.

این رسانه صهیونیستی تاکید کرده که این روزها جنگی میان لبنان و اسراییل جریان دارد که دیده نمی شود، ولی این جنگ وجود دارد و حزب الله در حال نبرد علیه تل آویو در فضای مجازی است.

این شبکه صهیونیستی در ادامه با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک روزنامه منتشر شده در تل آویو مدعی شده که جنگ واقعی میان لبنان و تل آویو به زودی اتفاق خواهد افتاد، چون حزب الله هر روز در حال تقویت خود است و این گروه در مقایسه با گذشته بسیار قدرتمندتر و پُرتوان تر شده است.

گزارش این رسانه صهیونیستی در حالی مطرح شده که بسیاری از کارشناسان لبنانی وضعیت و بحران مشکلات در این کشور را متأثر از مداخلات خارجی و تحرکات پشت پرده تل آویو عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوعی جنگ رسانه ای جدید میان حزب الله و تل آویو در جریان است

نوعی جنگ رسانه ای جدید میان حزب الله و تل آویو در جریان است