مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 14:502021-07-25اقتصادي

کسری مخزن دشت اردبیل بیش از 700 میلیون متر مکعب است


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در حال حاضر 700 میلیون متر مکعب کسری مخزن دشت اردبیل است که نگرانی ما را چندین برابر کرده است.

- ایسنا/اردبیل معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در حال حاضر 700 میلیون متر مکعب کسری مخزن دشت اردبیل است که نگرانی ما را چندین برابر کرده است.

فیروز ندایی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: به تناسب شرایط خشکسالی در کشور و کاهش بارندگی ها که نسبت به سال های گذشته به طور متوسط 52 درصد بوده، در استان اردبیل نیز سال زراعی جاری 249 میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: این میزان بارش نسبت به سال قبل و دراز مدت 20 درصد کاهش نشان می دهد و با وجود اینکه اردبیل در وضعیت نرمال بارش قرار دارد اما از لحاظ زمانی و مکانی پراکنش نامناسبی را در بارش ها شاهد بودیم.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: ما در زمستان به ویژه بهمن ماه و اسفندماه با کمترین بارش در 70 سال اخیر روبه رو بودیم و بارش اتفاق افتاده در فروردین 69 درصد، اردیبهشت 33 درصد، خرداد 72 درصد و تیرماه 78 درصد در مقایسه با سال های قبل کاهش یافته است.

ندایی افزود: روند خشکسالی ها حکایت از یک ثبت آمار 70 ساله بی سابقه در این زمینه دارد به طوری که وضعیت ما حتی بدتر از برخی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری مخزن دشت اردبیل بیش از 700 میلیون متر مکعب است

کسری مخزن دشت اردبیل بیش از 700 میلیون متر مکعب است