مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 14:352021-07-25اجتماعي

ورود موج جدید سرد و بارشی از اواسط هفته به گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان از ورود سامانه بارشی و سرد جدید به گیلان از اواسط هفته جاری خبر داد و گفت: بیشترین کاهش دما و نیز شدت بارندگی و وزش باد در گیلان برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش بینی می شود.

- محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان طی روزهای آینده اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی فعلی به تدریج طی امروز تضعیف و از منطقه خارج خواهد شد، افزود: طی دوشنبه و سه شنبه غالباً جوی پایدار به همراه کاهش ابر و افزایش دما برای گیلان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از نفوذ سامانه ناپایدار دیگری به گیلان از اواسط هفته خبر داد و گفت: به تدریج از شب سه شنبه بانفوذ سامانه ناپایدار دیگری به گیلان، افزایش ابر، وزش باد، روند کاهش دما، بارندگی، رعدوبرق و احتمال تگرگ تا شنبه هفته آینده پیش بینی می شود.

دادرس با اشاره به وضعیت آب وهوای استان برای دو روز پایانی هفته بیان کرد:بیشترین کاهش دما و نیز شدت بارندگی و وزش باد در گیلان برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش بینی می شود.

وی با اشاره به میزان بارش های باران در گیلان طی 24 ساعت گذشته گفت: از صبح دیروز تا صبح امروز در بندر آستارا حدود 56 میلی متر، حیران 27 میلی متر و امل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود موج جدید سرد و بارشی از اواسط هفته به گیلان

ورود موج جدید سرد و بارشی از اواسط هفته به گیلان