مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:252021-07-25اقتصادي

زیباسازی و رنگ آمیزی 230 هزار مترمربع از مسیر دوچرخه سواری کیش


معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات کیش از اجرای رنگ آمیزی و زیباسازی سطح مسیر ویژه دوچرخه سواری با هدف افزایش زیبایی بصری و ایجاد فضایی شاد و مفرح در سطح شهر کیش به متراژ دویست و 30 هزار متر مربع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غفار آقازاده معاون امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیان اینکه زیبایی و آراستگی شهری از موارد مهم جذب گردشگران استان های مختلف کشور و افزایش رضایتمندی مسافران است.

وی از اجرای رنگ آمیزی و زیبا سازی سطح مسیر ویژه دوچرخه سواری با هدف افزایش زیبایی بصری و ایجاد فضایی شاد و مفرح در سطح شهر کیش به متراژ دویست و 30 هزار متر مربع خبر داد.

معاون امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره به اینکه مسیر ویژه  دوچرخه سواری از جاذبه های مهم و پرطرفدار گردشگری این جزیره زیبای مرجانی است، تصریح کرد: با توجه به شرایط فصلی امسال نیز رنگ آمیزی سطح مسیر دوچرخه سواری و ایجاد فضای سبز در پارک های جزیره با برنامه ریزی مشخص اجرا می شود که عملیات هرس فضای سبز شامل گیاهان پرچینی، برگ های خشک نخل ها و سر شاخه های مزاحم درختان در معابر و مسیر دوچرخه سواری، از جمله فعالیت های این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباسازی و رنگ آمیزی 230 هزار مترمربع از مسیر دوچرخه سواری کیش

زیباسازی و رنگ آمیزی 230 هزار مترمربع از مسیر دوچرخه سواری کیش