مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:102021-07-25اقتصادي

افتتاح خط مونتاژ پنل های تلویزیون با حضور معاون وزیر صمت


معاون امور صنایع وزارت صنعت در جریان سفر به استان اصفهان ضمن افتتاح خط مونتاژ پنل های تلویزیون و بردهای الکتریکی از، کاهش وابستگی در صنعت لوازم خانگی به برندهای خارجی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی صادقی نیارکی در جریان بازدید از، زیر ساخت های تولیدی در حوزه لوازم خانگی با اشاره به سیاست های، حمایتی وزارت صنعت از توسعه ساخت داخل بیان کرد: ما در حوزه توسعه داخلی سازی، نهضت ساخت داخل را به عنوان سرفصل برنامه های وزارت صمت تعریف کردیم و در این راستا رویدادهای ترویجی نظیر میزهای ساخت داخل را با هدف بهم رسانی نیازها و توانمندی های صنعتی مورد پیگیری قراردادیم.

معاون امور صنایع وزارت صمت تصریح کرد: در پروژه نهضت ساخت داخل علاوه بر میزهای توسعه ساخت داخل، برنامه ریزی کردیم که با مدیریت واردات، ظرف سه سال کاهش ارزبری در کشور صورت گیرد.

صادقی نیارکی افزود: در این نهضت، بخش اول معطوف به صنایعی بود که ظرفیت و توانمندی آن در کشور وجود داشت، ولی بهره گیری نمی شد به طور مثال ظرفیت های خوبی در صنعت لوازم خانگی وجود داشت، که حدود 30 درصد از این ظرفیت استفاده می شد که در سال های اخیر استفاده بهینه از ظرفیت های منصوبه اتفاق افتاد که به نوعی جایگزین واردات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط مونتاژ پنل های تلویزیون با حضور معاون وزیر صمت

افتتاح خط مونتاژ پنل های تلویزیون با حضور معاون وزیر صمت