مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:302021-07-25سياسي

تولید واکسن ملی در اوج تحریم ها فخر و شرف ایرانیان بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تولید واکسن ملی در اوج تحریم ها به دست جوانان خلاق ایرانی فخر و شرف را برای ملت ایران به همراه آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستفاده می کنیم و قطعاً استقبال ایرانیان از این واکسن اسباب دلگرمی و اعتماد بیشتر به سرمایه های علمی و تخصصی کشور را فراهم می آورد.

وی با تجلیل از فناور و تولیدکننده اصلی واکسن کوایران برکت از خطه مستعد اردبیل تصریح کرد: این برای ما اسباب فخر و شرف است که یک اردبیلی واکسن ضد ایجاد می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قطعاً اردبیلی ها از این واکسن و تزریق آن استقبال خواهند کرد تا حمایتی همه جانبه از دانشمندان ایرانی به ویژه فرزند برومند دیار سبلان دکتر عبدلی انجام شود تا برای همیشه شاهد خشکاندن ریشه این بلای سال های اخیر باشیم.

عاملی اضافه کرد: قطعاً افزایش واکسیناسیون در کشور به صورت فراگیر و عمومی اعتماد بیشتر مردم را در مقابله با این ویروس خطرناک به وجود می آورد که شایسته است همه در این زمینه به دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان این مجموعه کمک کنیم.

وی با تجلیل از پرستاران و تلاشگران خط مقدم حوزه سلامت و بهداشت بیان کرد: در بیش از 16 ماه اخیر این جامعه شریف شبانه روز تلاش کردند تا سلامت مردم تضمین شود که جا دارد برای همیشه مجاهدت آنها به عنوان یک میراث ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن ملی در اوج تحریم ها فخر و شرف ایرانیان بود

تولید واکسن ملی در اوج تحریم ها فخر و شرف ایرانیان بود