مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-25سياسي

تدین، تدبیر و تعقل باید در آموزش های کشور لحاظ شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به ضعف سبد اموزشی کشور نشان گرفته از آموزشهای غربی اشاره کرد و گفت: تدین، تدبیر و تعقل سه اصل مهم درجهت رسیدن به قله های موفقیت است که باید در آموزشهای کشور لحاظ شود.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به ضعف سبد اموزشی کشور نشان گرفته از آموزشهای غربی اشاره کرد و گفت: تدین، تدبیر و تعقل سه اصل مهم درجهت رسیدن به قله های موفقیت است که باید در آموزشهای کشور لحاظ شود.

آیت الله محمدرضا ناصری در آیین نکوداشت هفته ملی مهارت که امروز یکشنبه به صورت وبینار با حضور معاون اقتصادی استاندار و نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی، روسا و معاونین دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، سه خصلت در افراد را مانع پیشرفت خواند و تصریح کرد: همت پایین و نظر کوتاه یکی از آفات مانع رشد و پیشرفت است چرا که با همت کوتاه نمی توان به اوج موفقیت دست یافت.

وی یکی دیگر از آفات رشد افراد به نقل از امام ششم(ع) را نداشتن راهکار برای عبور از موانع و بن بست ها ذکر و اضافه کرد: سست عنصر بودن افراد در تصمیم گیری ها سومین این آفات است به نحوی که برخی خوب تصمیم نمی گیرند و برخی تصمیمات خوبشان را به درستی اجرا نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدین، تدبیر و تعقل باید در آموزش های کشور لحاظ شود

تدین، تدبیر و تعقل باید در آموزش های کشور لحاظ شود