مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:552021-07-25سياسي

افزایش 10 هزار نفری جمعیت دانش آموزان قمی در سال جدید


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در استان قم 270 هزار دانش آموز داریم و برای شروع سال تحصیلی جدید هم 10 هزار دانش آموز جدید اضافه خواهند شد که در مجموع آمار قم به 280 هزار دانش آموز می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حمیدرضا شیخ الاسلام امروز در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم که در حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به افزایش 89 دهم درصدی میانگین معدل کتبی دانش آموزان استان قم در امتحانات خرداد ماه سال 99 و بعد از شیوع ویروس کرونا، ابراز کرد: در حالی که در ماه های اول شیوع قم برای آموزش استفاده کردیم و آموزش رسمی خود را در برنامه ای با عنوان صدای دانایی روی آنتن بردیم و تاکنون دو هزار و 940 دقیقه برنامه را با استفاده از بستر رادیو قم منعکس کرده ایم.

وی با اشاره به تولید محتوای آموزشی در نهضت سوادآموزی استان قم گفت: در ابتدای شیوع کرونا طی 20 روز حدود دو هزار دقیقه برنامه آموزشی را ضبط و در اختیار سوادآموزان قرار دادیم و علاوه بر آن حدود 750 دقیقه برنامه آموزشی ویدیویی در قالب برنامه لوح و قلم روی آنتن شبکه استانی قم رفته است.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه امسال آمادگی ارائه آموزش به 6 هزار و 300 سواد آموز را در استان قم داریم، افزود: هشت مرکز یادگیری محلی با هدف پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 هزار نفری جمعیت دانش آموزان قمی در سال جدید

افزایش 10 هزار نفری جمعیت دانش آموزان قمی در سال جدید