مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:202021-07-25فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خراسان رضوی تمدید شد


رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار به سی ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی تا 15 مردادماه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار به سی ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی تا 15 مردادماه خبر داد.

کریم جشنی در گفت وگو با ایسنا با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خراسان رضوی، اظهار کرد: به دلیل درخواست های هنرمندان و شرایط کرونایی، با موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خراسان رضوی تا 15 مرداد ماه 1400 تمدید شد.

وی افزود: هنرمندان برای ثبت نام در سی ویکمین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی می توانند به دبیرخانه این جشنواره، واقع در بوستان ملت، مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، اتاق 107 مراجعه و فرم شماره چهار را تکمیل کنند و به دبیرخانه تحویل دهند؛ همچنین متقاضیان می توانند در فضای مجازی به صفحه انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی مراجعه کنند و فرم بارگذاری شده مربوطه را پرینت بگیرند، تکمیل کنند و برای مسئول دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان ارسال نمایند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی تصریح کرد: تا کنون بیش از 60 گروه تئاتر از سراسر استان در سی ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی ثبت نام به عمل آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خراسان رضوی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خراسان رضوی تمدید شد