مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:502021-07-25فرهنگي

برای دوباره ساختن باید چند برابر تلاش کرد/ آموزش هدفمند کودکان


مریم کاظمی مدیر نخستین فستیوال آموزشی پنجمک درباره دلایل شکل گیری این رویداد و لزوم هدفمند کردن آموزش به کودکان و نوجوانان توضیح داد.

- ، قرار است اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک با مدیریت مریم کاظمی نمایشنامه نویس، بازیگر، کارگردان و سرپرست گروه تئاتر مستقل از 3 تا 7 مرداد ماه در پردیس تئاتر تهران برگزار شود.

در این جشنواره فعالیت سه سال آموزش تئاتر بیش از 100 هنرجوی کودک و نوجوان با مربی گری مریم کاظمی اجرا خواهد شد که بر این اساس هفت نمایشنامه با اقتباس از هفت داستان کلاسیک کودکان و نوجوانان برای آموزش، تمرین و اجرا نوشته و آماده شده است.

مریم کاظمی سال هاست که علاوه بر کارگردانی و اجرای نمایش های بزرگسال در حوزه تئاتر کودک و نوجوان نیز فعالیت چشمگیری چه در زمینه اجرای تئاتر و چه آموزش دارد و دبیری 2 دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

با نیمه تمام ماندن اجرای نمایش کلوچه دارچینی و تمرین نمایش ماه پیشونی به دلیل بحران کرونا ، کاظمی تصمیم به برپای نخستین فستیوال آموزشی تئاتر پنجمک گرفت که به همین بهانه گفتگوی کوتاهی با این هنرمند درباره دلایل شکل گیری و ویژگی های این جشنواره و مشکلات تئاتر کودک و نوجوان داشتیم که در ادامه می خوانید: * ضرورت شکل گیری جشنواره تئاتر پنجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دوباره ساختن باید چند برابر تلاش کرد/ آموزش هدفمند کودکان

برای دوباره ساختن باید چند برابر تلاش کرد/ آموزش هدفمند کودکان