مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:452021-07-25اقتصادي

کمک 25 میلیارد ریالی خیرین در عید قربان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از عید سعید قربان تاکنون 196 راس گوسفند و10راس گوساله با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کشتارگاه های صنعتی استان توسط خیران، - هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار استان در مناسبت های مختلف از جمله عید قربان و غدیر با ذبح قربانی و کمک به نیازمندان صحنه های زیبایی از انفاق، ایثار و احسان خلق می کنند.

 وی از ذبح  196 راس گوسفند و 10 راس گوساله از عید سعید قربان تاکنون خبر داد و افزود: ارزش ریالی نذورات و قربانی های ذبح شده بیش از 25 میلیارد ریال است که تحقق 60 درصدی برنامه های پیش بینی شده را فراهم کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های تحت حمایت خبر داد و گفت: ارزش ریالی  بسته های توزیع شده به مددجویان 3 میلیارد و 594 میلیون ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین به اهدای 2 هزار و 69 کیلوگرم گوشت قرمز و 200 کیلوگرم گوشت سفید توسط خیران و نیکوکاران اشاره کرد و گفت: نذورات و قربانی های اهدا شده توسط خیران و مراکز نیکوکاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 25 میلیارد ریالی خیرین در عید قربان

کمک 25 میلیارد ریالی خیرین در عید قربان