مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-25سياسي

نوبت گیری 70 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی از نوبت گیری 70 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی تا دوم مرداد خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی با اعلام این خبر گفت: از آغاز رسمی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 33 روز گذشته است و در این مدت 924 هزار و 425 نوآموز بدو ورود به دبستان نوبت گیری کردند که از این تعداد 526 هزار و 170 نوآموز بدو ورود به دبستان بر اساس نوبت ارزیابی شده اند.

وی افزود: استان های بوشهر، مرکزی، کردستان، سمنان، چهارمحال بختیاری، خراسان شمالی، ایلام، قم، قزوین و کرمانشاه به ترتیب بیشترین درصد نوبت گیری نوآموزان در پایگاه های سنجش را تاکنون داشته اند.

وی گفت: استان های کردستان، بوشهر، همدان، چهارمحال بختیاری، ایلام، اردبیل، مرکزی، خوزستان، گلستان و زنجان نیز به ترتیب بیشترین درصد سنجش نوآموزان در پایگاه های سنجش را داشته اند.

معاون وزیر با بیان اینکه در سال جاری علاوه بر سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، سنجش 600 هزار نوآموز بدو ورود به پیش دبستانی نیز هدف گذاری شده است، گفت: نوبت گیری نوآموزان پیش دبستانی نیز در برنامه سنجش درحال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت گیری 70 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت

نوبت گیری 70 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت