مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-25حوادث

سایا؛ دام کلاهبرداران برای کاربران دیوار و شیپور


رییس پلیس فتا استان اصفهان نسبت به برداشت غیر مجاز از حساب کاربران با شگرد معرفی سامانه جعلی سایا هشدار داد.

- ایسنا/اصفهان رییس پلیس فتا استان اصفهان نسبت به برداشت غیر مجاز از حساب کاربران با شگرد معرفی سامانه جعلی سایا هشدار داد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، اظهار کرد: اخیرا یکی از شگردهای کلاهبرداران سایبری برای برداشت غیر مجاز از حساب کاربران سایت های دیوار و شیپور، تبلیغ و معرفی سامانه جعلی سایا و هدایت کاربران به درگاه جعلی و سرقت اطلاعات بانکی آنها است.

وی افزود: به تازگی کاربرانی که در سایت های دیوار و شیپور متقاضی فروش خودرو هستند پیامی جعلی تحت عنوان دستور پلیس راهور مبنی بر الزام نصب سامانه سایا و درج مشخصات هویتی و مالکیتی خودرو دریافت کرده اند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به تعیین مهلت 120 دقیقه ای درج اطلاعات، کاربران با کلیک بر روی لینک ارسال شده و درج اطلاعات هویتی و مالکیتی و پرداخت مبلغ تعیین شده به درگاه بانکی جعلی هدایت و پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی موجودی حساب آنها برداشت می شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه عده ای فرصت طلب با شگردهای خاص به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند، گفت: برخی کلاهبرداران به بهانه های مختلف یا جعل عنوان و سوء استفاده از نام سازمان ها و ارگان ها درخواست دانلود سامانه ها و اپلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایا؛ دام کلاهبرداران برای کاربران دیوار و شیپور

سایا؛ دام کلاهبرداران برای کاربران دیوار و شیپور